Dones amb Compromís de la Ribera és l’espai de treball i de participació de les dones de la nostra comarca, on les dones desenvoluparem les  polítiques per la igualtat des d’un plantejament transversal, perquè la perspectiva de gènere ha d’impregnar la nostra mirada crítica i totes les nostres iniciatives com a organització política. També perquè és necessari construir un espai propici on les militants i les simpatitzant ens trobarem per dinamitzar la participació de les dones en la política, que a hores d’ara ens és un greu dèficit democràtic i l’àmbit comarcal és especialment propici per als nostres objectius, prou ampli per facilitar l’encontre,  suficientment proper a la quotidianitat per fer una acció política accessible a totes.

Perquè tenim molt a dir com a dones, perquè tenim molt a fer i perquè cal avançar en la visibilització i en l’apoderament de les dones en la política, dins i fora del partit, ens cal aquest espai autònom, on nosaltres les dones som els subjectes polítics.

De segur que sorgiran moltes iniciatives,  esteu totes convidades.