Sigues benvingut/da a la web de la Coalició Compromís de la Ribera Alta!

Si has entrat a aquesta web potser per molts motius: ja ets afiliat/da de Compromís o d’algun dels partits que composen aquesta coalició, n’eres simpatitzant, estàs interessat/da en saber alguna cosa més de nosaltres, vols veure cóm podries posar-te a treballar amb aquest apassionant projecte, has caigut ací per casualitat…

Siga com siga, benvingut/da a ta casa, benvingut/da a Compromís!

Compromís és una cooperativa política i social que està canviant l’actual forma de fer política, i que vol seguir fen-t’ho. Compromís és una coalició formada pel BLOC, Iniciativa, els Verds, a la qual s’estan sumant molts partits locals i comarcals independents, així com persones de la més diversa procedència. Tots tenim una prioritat comú: el benestar i felicitat de les persones.

Compromís és una formació política i social valenciana, arrelada en la societat. Compromís té dos prioritats molt clares: la defensa de la democràcia i el servei a les persones.

Vivim un moment molt convuls a tots els nivells. Vivim una forta crisi que és a la vegada econòmica, social, política, ecològica i de valors. La manera com hem estat vivint fins ara, produint i consumint ja no s’aguanta per cap lloc. Necessitem un canvi “de veritat”, un canvi en la manera de veure el món, la vida i les persones. Eixa és la línia de treball de tots nosaltres, la línia de treball de Compromís.

Un dels elements que està en perill en aquest moment és la mateixa democràcia. Cada vegada més podem veure com certes formacions (i mitjans de comunicació) fan un ús partidista de la democràcia i de les institucions democràtiques. Nosaltres som gent profundament democràtica. Per això volem que les persones siguen els protagonistes de la societat. No únicament els destinataris de la gestió pública, sinó els verdaders actors. Creguem en la democràcia participativa, transparent, real.

Les persones i les seues necessitats són la prioritat primera i última de la nostra manera de fer política. Pensem que l’economia ha d’estar al servei de les persones i de la seua felicitat. Per això volem potenciar l’economia productiva, l’economia de proximitat, l’economia del bé comú.

Estem totalment compromesos amb la defensa dels serveis públics, els serveis de tots i per a tots. La sanitat, la cultura, l’ensenayement, l’assistència social als més necessitats… Són tots ells un bé comú que tenim l’obligació de defensar front els que volen fer negoci amb el que és de tots.

Si tu també vols treballar per un món millor, si vols treballar per les persones, pel nostre present i pel futur dels nostres fills i filles, ací tens un lloc.

A Compromís volem fer de la nostra societat un lloc on poder viure, treballar i ser feliços.

Suma’t a Compromís!