El passat dimecres 30 de gener va tindre lloc la segona reunió de la Sectorial de Dones a la seu de Compromís per València.

En este segon encontre hem  continuat amb les línies de treball que ja s’establiren en la primera reunió d’esta Sectorial, que tingué lloc a les Corts.

Les dones a  Compromís ens trobem en un moment molt important, ja que a més de  sumar un augment de dones a tots els col·lectius, estem incrementant, també, la  representativitat a tots els òrgans de la coalició. I una de les idees força per les que s’està treballant, és la constitució de Dones amb Compromís dins de la coalició com a col·lectiu per garantir i empoderar les dones dins de l’estructura organitzativa i com a via de fer-nos més visibles i participatives.

En esta darrera reunió hem tractat un ordre del dia molt important i intens que va des de la preparació del dia 8 de març (actes, mocions, notes de premsa, etc) fins l’organització del treball transversal de la sectorial de Dones en tots els àmbits polítics.

A més a més ja tenim previst dur a terme algunes activitats encarades a prendre contacte amb les dones de tot el país, com  microtallers de formació impartits per col·lectius que ja estan funcionant,  sense oblidar la vessant més lúdica com un sopar després de la manifestació del 8 de març. Actes i activitats de les quals anirem informant en la mesura que anem tancant.

D’altra banda, ja estem donant el primer pas dins de la mateixa organització de la sectorial, posant en marxa mecanismes de contacte amb utilització d’ eines 2.0 i així poder interactuar millor a l’hora de preparar, per exemple, el proper 8 de març amb èxit.

Continuem treballant perquè tenim un #CompromísamblesDones.